Szukaj
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

Reklamacje

Formularz Reklamacji Towarów
Rodzaj żądania reklamacyjnego:
Rodzaj żądania reklamacyjnego:
1. Wymiana towaru na nowy
2. Nieodpłatna naprawa towaru
3. Obniżenie ceny towaru o kwotę ...
4. Odstępuję od umowy i zwrot ceny towaru na konto ...

Nasz sklep oferuje wyłącznie produkty oryginalne o najwyższej jakości, które objęte są gwarancją producenta. Natomiast w momencie, gdy dany produkt okaże się wadliwy z przyczyn fabrycznych lub niezależnych od długości lub sposobu użytkowania, prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta drogą e-mailową lub telefoniczną oraz wypełnienie formularza reklamacyjnego:

e-mail: sklep@serwisdrzewny.pl
tel: +48 660 444 060

Adres do wysyłania reklamowanych produktów:

Serwis Drzewny S.C
ul. Poznańska 194
05-850 Ożarów Mazowiecki

Zostaną Państwo wprowadzeni w szczegóły dalszego postępowania reklamacyjnego, aby przebiegało ono sprawnie i bezproblemowo. Należy pamiętać, aby sprawdzić czy reklamowany produkt objęty jest jeszcze gwarancją oraz czy posiadają Państwo fakturę lub paragon jako dowód zakupu produktu oraz czy wypełnili Państwo formularz reklamacyjny dostępny na tej stronie

UWAGA!

1. Bardzo prosimy o sprawdzenie stanu wizualnego przysyłanych produktów w obecności kuriera, który dostarcza Państwu przesyłkę. Jeśli zamówiony produkt jest uszkodzony bardzo prosimy o odmowę przyjęcia paczki poprzez sporządzenie protokołu szkody, który powinien posiadać dostawca przesyłek. Protokół powinien wyglądać następująco: data oraz godzina doręczenia przesyłki, opis szkody lub braku produktu wraz z marką oraz konkretnym modelem.Następnie prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta naszego sklepu, który wprowadzi Państwa w szczegóły dalszego postępowania reklamacyjnego.

2. Jeśli reklamacja produktu zostanie pozytywnie rozpatrzona, koszty transakcji zostaną pokryte przez nasz sklep na konto klienta. W razie nieuzasadnionej reklamacji produktu oraz odrzuconej reklamacji, wszystkie dodatkowe koszty transakcji ponosi konsument. Produkty, które trafią do naszego sklepu w ramach reklamacji, w zależności od tematu i elementów reklamacji, naprawione lub wymienione na nowe. Następnie zostaną odesłane do klienta w ten sam sposób, w jaki było złożone zamówienie na naszej stronie internetowej.

3. W przypadku gdy towar sprzedawany jest dla celów związanych z działalnością gospodarczą odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru jest wyłączona (art. 558 & 1 kodeksu cywilnego).

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl